رئیسی: حق و عدالت خواهی راهبرد جمهوری اسلامی ایران

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده گفت: امروز در همه میدان‌ها توفق و برتری مربوط به جبهه انقلاب است و ما دست برتر را داریم.

اخبار اجتماعی-  آیت الله رئیسی گفت: امروز می‌بینید در منطقه ایران در کجاست و آنچه جمهوری اسلامی به عنوان راهبرد خود تعریف کرده است همه کشورهای منطقه و آفریقا را در برگرفته است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دیروز شهدای ما سخن از دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشتند و امروز این پیام به همه عالم رسیده و هرجا سخن از حق خواهی و عدالت خواهی است آن امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدا به ما درس ایستادگی را آموختند آنچه داریم امروز در بستر نه راهبرد مذاکره است و نه راهبرد تسلیم امروز آنچه از عزت و اقتدار و افتخار نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومت است.

رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی ما ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی می‌کند اما برخی طور دیگری حرف زدند و حرفهای دیگری بر زبان آوردند اما رهبر معظم انقلاب بارها در این خصوص تذکراتی دادند.

آیت الله رئیسی افزود: آن دستی که بر ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد اثبات کرد ایران در مقاومتش تردید ندارد و در ایستادگی در برابر دشمن تردید ندارد و آمریکا را دشمن اصلی خود می‌داند و با همه قدرت آمادگی دارد آنها را در این میدان پشیمان کند.

وی خاطرنشان کرد: هم حدیث نفس می‌کنم نسبت به خود به عنوان یک طلبه و هم به همه مسؤولین می‌گویم بیش از همیشه و پیش از همه کارها در اقدامات نگاه کنیم به فلسفه شهادت شهیدان و به وصیت نامه بلند شهیدان.

آیت الله رئیسی گفت: شهدا نوشتند که بدانید ما برای خدا رفتیم و بدایند که ما به امر ولی فقیه زمان رفتیم و نگذارید ارزش‌ها در این کشور تنها بماند و بدایند باید در مقابل همه دشمنان ایستادگی کرد.