به گزارش افکار نیوز،سید علی یزدی خواه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بزودی سامانه سیار ثبت نام اسکان نوروزی در تهران را بر روی سایت سازمان آموزش و پرورش شهر تهران قرار خواهیم داد تا فرهنگیان از شهرهای مختلف که در ایام نوروز قصد سفر به تهران را دارند، بتوانند با مراجعه به این سایت محل اقامت خود را رزرو کنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰۰ نقطه پذیرش از جمله خانه های معلم، مدارس و… را برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته ایم و همچنین ستادهایی را برای ساماندهی اسکان فرهنگیان برگزیده ایم که به زودی شماره تماس آنها را اعلام خواهیم کرد.

دو استخر شنا برای فرهنگیان در ایام نوروز

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همچنین امسال برای فرهنگیان مسافر امکانات فرهنگی و تفریحی را همچون دو استخر شنا یکی در شمال و یکی در مرکز تهران در نظر گرفته ایم تا بتوانند در مدت اقامت در تهران از آنها بهره ببرند.

یزدی خواه با بیان اینکه سامانه تلفن گویا نیز در ایام عید پاسخگوی فرهنگیانی است که قصد مسافرت به تهران و اسکان در مراکز آموزش و پرورش را دارند، افزود: در سال نوروز سال ۹۰، بیش از ۷۰ هزار نفر از فرهنگیان از امکانات مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهر تهران استفاده کرده اند که امیدوارم در نوروز سال آینده نیز بتوانیم به همین تعداد از فرهنگیان خدمات خود را ارائه دهیم.

مراکز تربیت معلم برای اسکان فرهنگیان

وی با اعلام اینکه به جز این ۵۰۰ اقامتگاه، برخی از مراکز تربیت معلم نیز پذیرای فرهنگیان هستند، گفت: تعرفه استفاده از این مراکز کشوری است و همان نرخی است که وزارت آموزش و پرورش برای سایر استانها اعلام کرده است.

۸۰ درصد از عوامل اجرایی انتخابات فرهنگیان بودند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره میزان مشارکت فرهنگیان در انتخابات مجلس نیز گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان شهر تهران در انتخابات مجلس در پست های مختلف از عوامل اجرایی بودند و نزدیک به ۸۰ درصد از نیاز حوزه های اخذ آرا در مدارس و مساجد را تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: فرهنگیان در طول سه شبانه روز تلاش زیادی را برای بهتر برگزار شدن انتخابات به کار بستند که به شکر خدا به خوبی انجام شد.