حبیب زاده: «مجری ذی صلاح» باید هرچه سریعتر اجرایی شود

افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی شناسنامه فنی و ملکی ساختمان که در سازمان نظام مهندسی شهر تهران برگزار شد، گفت: سوالی مطرح است که آیا شناسنامه فنی ساختمان بدون اجرای مجری ذی صلاح اجرا پذیر است؟ به نظر ما اینگونه نیست.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد: مجری ذی‌صلاح واقعی که سر ملک حضور داشته باشد و تخصص‌های کامل و گوناگون سر پروژه بیایند آیا قابل رسیدن است؟ آیا قبل از رسیدن به این می شود به موضوع شناسنامه فنی ورود کرد؟

این عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در حال حاضر شورای شهر تهران آمادگی کامل را دارد تا موضوع مجری ذی صلاح را اجرایی کند و این فرصتی ناب است برای سازمان نظام مهندسی.

حبیب زاده تصریح کرد: این موضوع با یک تفاهم نامه قابل اجرا است و می‌شود در یک یا دو منطقه این را به صورت پایلوت اجرا کرد و بعد از آن همه‌گیر شود.

وی افزود: همه ما گله‌مند هستیم اما کاری هم نمی‌کنیم. ما هر زمان می‌گوییم آماده ایم اما هیچ کدام هم کاری نمی‌کنیم اما مطمئن باشید ما فردا زمان اجرای آن را اعلام خواهیم کرد.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: همه مشکلات موجود در حوزه فنی ساختمانی ناشی از عدم اجرای همین موضوع مجری ذی صلاح است که باید جدی گرفته شود.