درهای بوستان‌های جنگلی تا ساعت ۱۲ شب باز است

محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در خصوص این موضوع که گفته می‌شود طی روزهای اخیر به تعدادی از شهروندان در یکی از بوستان‌های شهر تهران گفته شده که ساعت استفاده از پارک به پایان رسیده است و اجازه حضور در پارک را ندارند، گفت: این موضوع صحت ندارد.

اخبار اجتماعی- مختاری تصریح کرد: ما به تمام بوستان‌های جنگلی و حاشیه شهر تهران بخشنامه فرستاده‌ایم که ساعت حضور در پارک تا ۱۲ شب است و پس از آن نباید هموطنان به واسطه شرایط خاص یک بوستان جنگلی بعضاً ۱۰۰ هکتاری، در آن بمانند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در خصوص پارک‌های داخل شهر نیز که حصار و حفاظی ندارند هیچ ساعت استفاده‌ای تعریف نشده است و پارک به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در پارک مذکور که به اشتباه گفته شده است مردم از پارک بیرون شده‌اند مشکل از قطع برق پارک بوده است.
 
مختاری ادامه داد: در این پارک به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برق سراسری بوستان قطع شده و به لحاظ شرایط خاص بوستان از شهروندان خواسته شده است تا بوستان را ترک کنند؛ البته آن هم به معنی بیرون کردن شهروندان نبوده است. 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: این اقدام هم به لحاظ حفظ ایمنی شهروندان با توجه به جنگلی بودن بوستان انجام شده است.

وی ادامه داد: به هر تقدیر ساعت استفاده از بوستان‌های جنگلی از اولین ساعات طلوع خورشید و حتی قبل از آن آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد.