آمار رضایتمندی از طرح ترافیک خنده‌دار است

 محمد علیخانی، عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیک اظهارداشت:  به نظرم معاونت و حمل و نقل شهرداری تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده است. البته این معاونت در طرح ترافیک هم موفق نبوده‌ چرا که درآمد نقد را تبدیل به نسیه کرده است.

اخبار اجتماعی- وی با اشاره به اینکه هفته پیش مسؤولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر از رضایت‌مندی 63 درصدی مردم از طرح ترافیک جدید دادند گفت:‌ این آمار خنده‌دار است و معلوم نیست چگونه محاسبه شده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران بیان داشت:‌با این شیوه مدیریت قطعاً به جایی نمی‌رسیم و راه حل مقابله با آلودگی هوا و کاهش ترافیک اجرای بسته‌ای از سیاست‌ها است.

علیخانی خاطرنشان کرد:‌ بخشی از این سیاست‌ها از جمله معاینه‌ فنی‌، ساماندهی پارک حاشیه‌ای، ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ساخت پارکینگ بر عهده شهرداری و موضوعاتی همچون بنزین و خودروسازی مناسب از برنامه‌های دولت است و به تنهایی یک سازمان نمی‌تواند اقدام مؤثر جهت کنترل آلودگی و ترافیک داشته باشد اگر کسی هم چنین ادعایی دارد یا متوجه کار نیست یا تخصصی ندارد.

به گزارش فارس، هفته گذشته، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در صحن شورای شهر به سوال اعضای این شورا در مورد طرح جدید ترافیک و آثار آن در کاهش آلودگی هوا پاسخ داد ولی هنوز گلایه مندی‌ها در این زمینه وجود دارد.