نقاط پرخطر تهران پاکسازی شده است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در افتتاحیه استودیو پلیس پایتخت به اهداف چهارگانه برای افتتاح این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: امروز استودیو پلیس تهران با این باور و اعتقاد افتتاح شد که بتوانیم توان و قدرت ایجابی و آموزشی خود را بالا ببریم. 

اخبار اجتماعی-  فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: همواره پلیس تأکید کرده است که اقدامات آموزشی، ایجابی پلیس و اقداماتی سلبی و برخوردهای پلیسی ارجحیت دارد و این را در عمل نشان دادیم. 

وی یکی از مولفه‌ها و شاخصه‌های این اقدام را ایجاد استودیو پلیس  پایتخت دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با این ظرفیت گام‌های بلند برداریم. 

سردار رحیمی، دومین هدف از ایجاد استودیو را ارتقای احساس امنیت و آرامش ارزیابی و اعلام کرد: در یک ماه اخیر سه درصد کاهش وقوع جرایم در پایتخت داشتیم و با تشکیل قرارگاه و تعامل با قضات و دادستانی توانستیم 3 درصد کاهش در بخش سرقت و جرایم داشته باشیم. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت، امنیت موجود در تهران را براساس شاخص‌ها و مولفه‌ها نسبت به سایر استان‌ها دارای بالاترین ضریب دانست و گفت: سومین هدف از تشکیل استودیو، ارتقای انضباط اجتماعی است. 

وی گفت: قرار گاه ایجاد نظم و انضباط در شهر تهران توسط ناجا و شهرداری تهران تشکیل شده که مرکز اصلی آن در نیروی انتظامی و معاونت خدمات‌رسانی است. 

وی گفت: طول خیابان ولیعصر، خیابان انقلاب، پیروزی، پارک دانشجو، تقی‌آباد، حدفاصل قدس و تجریش،‌ دره فرحزاد و دامنه رودخانه جاجرود در این مدت پاکسازی شد. 

سردار رحیمی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم که بی‌انضباطی، شهروندان را آزرده‌خاطر کند و به واسطه همین بی‌‌انضباطی‌ها یکسری جرایم توسعه پیدا کند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت جلب همکاری و همراهی مردم با پلیس را چهارمین هدف از تشکیل استودیو پلیس پایتخت عنوان و تصریح کرد: پلیس متعلق به مردم و خادم مردم است و تمهیدات، طرح‌ها و برنامه‌های پلیس در جهت همیاری و همراهی با مردم است.