آخرین وضعیت جانبازان در حج سال 98

 علیرضا رشیدیان؛ رئیس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی روز چهارشنبه با حضور در محل اقامت جانبازان دفاع مقدس که سه شنبه وارد عربستان شده اند، دیدار کردند. 

اخبار اجتماعی- رشیدیان در این دیدار که گفت و گویی صمیمانه با جانبازان داشت، گفت: خادمی جانبازان در این سفر معنوی افتخار ماست آن هم مردان و زنانی که به نمایندگی از ملت ما پرچمد ار عزت، آزادگی، استقلال و هویت ایران اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: امروز آنچه ما داریم از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شما جانبازان و ایثارگرانی است که همه داشته‌های خود حتی جان را درط بق اخلاص نهاده برای حراست از مام میهن و عزت و شرف این کشوربدون لحظه‌ای تردید پا به میدان نبردی نابرابر نهادید و با سربلندی از آن بیرون آمدید.

وی تصریح کرد: خداوند بالاترین مقام و عزت را نصیب شما جانبازان و ایثارگران نموده و حضور شما در کاروان حج جمهوری اسلامی فرصتی مغتنم برای یادآوری دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شما و شهداست که از این این سرزمین و عزت واقتدار آن حفاظت نمودید.

وی خطاب به آنان گفت: شما پرچمداران‌های عزت و سربلندی کشورمان هستید و امید است تک تک ما قدر شناس و خادم خوبی برای شما قهرمانان ایران زمین باشیم.

کاروان ۷۰ نفره جانبازان دفاع مقدس و اعضای خانواده هایشان به منظور انجام اعمال حج روز سه شنبه در قالب کاروانی وارد مدینه منور شدند.