اولین دوره تربیت مربی شتاب سازمان فضای مجازی سراج در حال برگزاریست

دوره تربیت مربی شتاب با چشم انداز کادرسازی و تربیت نیروی توانمند انقلاب اسلامی در حوزه اپلیکشن و بازی از ماه ها پیش کار خود را آغاز کرده است. هدف از برگزاری دوره شتاب تربیت، تقویت، تدریس و توسعه مربیان سطح مقدماتی اپلکیشن و بازی می باشد.

اخبار اجتماعی_ دانش آموخته گان در دوره تربیت مربی شتاب با چگونگی مربی گری و تدریس دوره های اپلیکشن و بازی آشنا می شوند و در انتهای دوره با شرکت در آزمون نهایی، گواهینامه شرکت در دوره را دریافت می نمایند.

از مهم ترین ویژگی های طرح تربیت مربی شتاب استمرار آموزشی این طرح است که بعد از دوره راه های ارتباطی و بهره مندی از اساتید برای شرکت کنندگان باز خواهد بود.

شرکت کننده گان دوره تربیت مربی شتاب از میان جوانان پسر ۲۰ تا ۳۰ سال که آشنایی ابتدایی با حوزه اپلیکشن و بازی داشته اند، گزینش شده اند و حدود ۲۷ استان در این طرح ملی حضور فعال دارند.

در این دوره بیش از ۵۰۰ نفر از فعالین حوزه بازی و اپلیکیشن ثبت نام نموده اند که از میان آنان ۱۲۰ نفر آنان گزینش شده و در کلاس ها و کارگاه ها در حال آموزش هستند.

لازم به ذکر است، جامعه مخاطب دوره شتاب ، دانش آموزان مدارس، دانشجویان، طلاب حوزه و عموم نمازگزاران مساجد را در بر می گیرد.

در این دوره برای تثبیت، نشر و تسلط آموزش‎ها تمرین های هدفدار و البته کمی سخت برای شرکت کنندگان درنظر گرفته شده، باید بعد از دوره آموزش آنچه را که یاد گرفته شده تدریس و پس از آن درآمدزایی کنند.

یاد آور می شود، دوره تربیت مدرس شتاب تا جمعه ۱۱ مرداد ماه در شهر دماوند برگزار می شود.

5

4

23

1