کشف صابون‌های تقلبی با برندهای مشهور

چندی پیش ماموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از فعالیت افراد سودجو در تولید صابون‌های درمانی و آرایشی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که جریان تحقیقات اولیه مشخص شد گزارش واصله صحت داشته و در کارگاهی واقع در محدوده قیامدشت، مقادیر قابل توجهی صابون دپو شده است.

اخبار اجتماعی-نتایج تحقیقات به مقام قضایی ارائه شده و ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضایی به این کارگاه مراجعه و در عملیاتی پلیسی دو مرد حدودا ۳۵ و ۴۵ ساله را که از مسئولان کارگاه و تولیدکنندگان صابون‌های غیربهداشتی بودند، دستگیر کردند. همچنین از این کارگاه نیز بازدید به عمل آمد که درجریان آن بیش از ۹۰۰۰ قالب صابون آرایشی و بهداشتی تقلبی در بیش از ۲۰۰ کارتن کشف و ضبط شد.

با انتقال دو متهم به کلانتری این افراد در تحقیقات اولیه به تولید صابون‌های تقلبی به نام برند‌های مشهور را تایید کردند، همچنین دو نفر دیگر را نیز به عنوان همدستان خود معرفی کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنان از سوی پلیس ادامه دارد.

براساس مشاهدات خبرنگار بخشی از این صابون‌ها در جعبه‌ها و کارتن‌هایی با آرم هلال احمر و نوشته بسته غذایی روزانه قرار داشت که به نظر می‌رسد این افراد قصد داشتند با سوءاستفاده از اعتبار این سازمان اجناس تقلبی خود را به فروش برسانند که البته در مورد این جعبه‌ها نیز تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.