به گزارش ایربا، او پس از بازی دوستانه برابر تیمملی فوتسال ایران به روزنامه شرق گفت: ما در بازی دوم بسیار هماهنگتر و تکنیکیتر از بازی نخست بازی کردیم. در بیشتر دقایق کنترل بازی با تیم ما بود اما بهطور کلی من از بازی تیم فوتسال ایران بسیار خوشم آمد و بازی آنها را تحسین میکنم.

خیلی خوشحالم که با چنین تیم خوبی دیدار دوستانه برگزار کردیم.» همچنین تاتیانا در مورد تجربه فوتسال بازی کردن با پوشش اسلامی توضیح داد: «از نظر من این حجاب‌ها واقعا جالب بودند و من خیلی خوشم آمد و آن را دوست داشتم.

من خیلی راحت می‌دویدم و به لحاظ سرعت و تکنیک با مشکلی روبه‌رو نشدم.» این بازیکن در مورد تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: «دختران ایرانی به اعتقاد من خیلی خوب بازی می‌کنند و تکنیک خوبی دارند، البته در بازی دوم کمی خطا داشتند و ما را می‌زدند، البته هجومی‌تر هم بازی می‌کردند، در حالی‌که در بازی نخست این‌گونه نبود، شاید این به دلیل نتیجه بازی بوده باشد اما به هر حال این مساله خیلی مهم نیست، اگر این موضوع را در نظر نگیریم می‌توانم بگویم آنها بسیار خوب بازی می‌کنند و اعتقاد دارم که آنها آینده روشنی دارند.

اگر تلاش کنند، موفق میشوند به مراحل خیلی بالاتری صعود کنند چون پتانسیل خوبی در آنها میبینم. اگر باز هم من را به ایران دعوت کنند، با کمال میل خواهم آمد و البته این بار از ایران دعوت میکنم تا به کشور ما بیایند تا ما میزبان آنها باشیم.