توضیحات فرمانده نیروی انتظامی درباره اربعین 98

 سردار "حسین اشتری" در جلسه ستاد اربعین که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) از قبیل امکانات، تجهیزات و نیز استفاده از نیروهای پلیس استان و همچنین نیروهای کمکی استان‌های همجوار در نظر گرفته شده تا نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته در مرز بین المللی شلمچه به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

اخبار اجتماعی-وی از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) خبرداد و گفت: در بخش های امنیتی و انتظامی،کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی شرکت خواهیم کرد.

فرمانده ناجا ادامه داد: با توجه به زمان باقیمانده و با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها، آسفالت مسیرهای ورودی و خروجی، نصب علائم جاده ای و هشدار دهنده و برطرف خواهیم کرد.

گفتنی است، بازدید از گیت های ورود و خروج، کنترل گذرنامه و پارکینگ های مرز بین المللی شلمچه از دیگر برنامه های سفر فرمانده نیروی انتظامی به استان خوزستان است.