پلیس خواب را از چشمان قاتل ربود

شب سه شنبه گذشته، مشاجره‌ای بین دو جوان ۲۱ و ۱۸ ساله رخ داد که درگیری لفظی آنان دقایقی بعد در تاریکی شب به نزاعی خونبار کشید.

اخبار اجتماعی-​جوان ۱۸ ساله که در روستای دیزباد و با انگیزه نامعلوم، تیغه چاقویش را به آسمان می‌سایید ناگهان، ضربه‌ای بر قلب جوان ۲۱ ساله فرود آورد و او را نقش بر زمین کرد. اهالی محل با دیدن این صحنه خونین، بلافاصله پیکر مجروح و بی رمق جوان مذکور را به بیمارستان نیشابور رساندند، اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی از مرگ نتیجه نداد و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد؛ بنابراین گزارش، در پی اعلام مرگ این جوان در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده شبانه توسط قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز شد. قاضی احمدی نژاد که بررسی‌های مقدماتی خود را با عزیمت به بیمارستان نیشابور ادامه می‌داد، دستورات ویژه‌ای را نیز برای دستگیری ضارب به ماموران انتظامی صادر کرد. در حالی که رصد‌های اطلاعاتی نیرو‌های پاسگاه امام تقی (ع) با راهنمایی‌های قضایی ادامه داشت، سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان می‌داد متهم به قتل در اطراف روستای دیزباد، مخفی شده است بنابراین نیرو‌های انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه، دقایق اولیه بامداد روز گذشته وی را در خواب به دام انداختند.

شایان ذکر است عصرروز گذشته متهم این پرونده جنایی صحنه نزاع مرگبار را در حضور قاضی احمدی نژاد بازسازی کرد و چگونگی وقوع جنایت را شرح داد.