دری: امسال ۲۲ رتبه برتری در تهران داشتیم

«پانته آ دری» معاون متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم تقدیر از دانش آموزان و برگزیدگان کنکور سراسری ۹۸ گفت: در سند تحول بنیادین ماموریت و رسالت آموزش تربیت دانش آموز چند ساحتی است؛ یعنی دانش آموز رشدی متوازن در تمام ابعاد وجودیشان داشته باشد و دانش آموزانی شجاع، آزاد اندیش، فکور، خلاق تربیت شوند.

اخبار اجتماعی-وی در ادامه تاکید کرد: سند تحول بنیادین و آموزش چند ساحتی باعث می‌شود دانش آموزان برای یک زندگی شهروندی آماده شوند و کارآفرین باشند و بتوانند با شناخت توانایی‌های خود از این توانایی‌ها بهره برداری کنند.

ساحت علمی نشانگر همه عملکرد آموزش و پرورش نیست

دری در ادامه بیان کرد: صرفا ساحت علمی نشانگر همه عملکرد آموزش و پرورش نیست و کنکور باعث شده دانش آموزان در دوره دوم متوسطه تمام تلاش خود را به سمت موفقیت در کنکور ببرند.

معاون آموزش متوسطه گفت: امسال اولین سالی است که فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید سه دوره سه ساله که کلاس ششم را گذرانده اند به پایان رسیده و این دانش آموزان اولین فارغ التحصیلان نظام ۱۲ ساله هستند.

امسال ۲۲ رتبه برتری در تهران داشتیم

دری افزود: تمام برنامه‌های آموزش متوسطه به این اختصاص یافت که اولین فارغ التحصیلان دوره نظام آموزشی جدید موفق شوند و این تلاش باعث شد امسال ۲۲ رتبه برتری در کنکور داشته باشیم.

وجود مدارس دولتی در رتبه برتری‌های کنکور

وی در ادامه گفت: در رتبه اولی‌های کنکور ۹۸ مدارس دولتی مثل سمپاد و تیز هوشان هم وجود دارند.