برگزاری نمایشگاه عطر سیب و زنان همزمان در بوستان گفت‌وگو
محمد رضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: از پنجم تا یازدهم شهریور هفدهمین نمایشگاه عطر سیب و پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

اخبار اجتماعی-معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه تلاش کردیم از این طریق محیطی را برای خانواده ها فراهم کنیم که راحت تر حضور یابند، اظهار کرد: در این فضا اقلام فرهنگی و کالا‌های مرتبط با هیئت‌ها برای همه مراجعه کنندگان با تخفیف ارائه می‌شود.

او با اشاره به اینکه ما فضایی فراهم کردیم تا تولید کنندگان بتوانند با ارائه تخفیف حضور یابند، تصریح کرد: آن بخش از نمایشگاه که خارج از بخش عطر سیب ارائه می‌شود مربوط به اقلامی است که هیئت‌ها نیاز دارند و آن اقلام با معرفی سازمان تبلیغات و سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه شهروند و اتکا ارائه می‌شود که جزئیات آن بعد‌ها ارائه می‌َشود.
 
جوادی یگانه با بیان اینکه نمایشگاه زنان و تولید ملی را همگام با عزاداران حسینی برگزار می‌کنیم، گفت: ۱۵ غرفه در این نمایشگاه پوشاک مرتبط با محرم را عرضه خواهند کرد و ۳۶ شرکت هم از زنان سرپرست زنان خانوار حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در پایان اظهار کرد: ۵۰ غرفه برای مدد جویان سازمان بهزیستی است و ۱۵ غرفه هم محصولات تولید شده توسط سیل زدگان را عرضه می‌کنند.