امشب آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی علمی کاربردی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش از ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب، ۱۴ شهریور پایان می‌پذیرد.

اخبار اجتماعی- دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام و پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۸ ساعت ۲۴ امشب، پنجشنبه ۱۴ شهریور پایان می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که تاکنون نسبت‌ به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اصلاحات اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، با توجه به مفاد اصلاحیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در صورت تمایل می‌توانند تا امروز ۱۴ شهریورماه ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گفته وی، تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۴ شهریورماه ۹۸ بیش از ۴۰ هزار داوطلب در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده‌اند. 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در دوره فوق، ۱۵۴ هزار و ۲۰۵ نفر است.