درخواست پدر شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز از رئیسی

سرهنگ سعدالله اقدامی پدر شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز در نشست بررسی ابعاد این حادثه، گفت: در جنایت انجام شده در حادثه تروریستی اهواز بسیاری از زوایا مخفی ماند. شاید از روی عمد خواسته شد بخشی از این زوایا روشن نشود در حالی که باید با این جریان از همان لحظات ابتدایی برخورد می‌شد.

اخبار اجتماعیوی افزود: یک سال از این حادثه می‌گذرد ولی اصلا مشخص نیست چه رفتاری با بازداشت‌شدگان این حادثه شده است. احکام آنها مشخص نیست، مگر مفسدان اقتصادی بودند که پرونده‌شان اینقدر طولانی شده، چرا احکام آنها معلوم نیست؟

پدر شهید خردسال گفت: متأسفانه سیاست انفعالی را در کشور داریم این پرونده خیلی زودتر از اینها باید ختم می‌شد و ضعف مدیریتی را نشان می‌داد و باید بدون اغماض با قصورکنندگان برخورد شود.

سرهنگ اقدامی گفت: چه اتفاقی می‌افتد که چند تروریست به راحتی به رژه نظامی نفوذ می‌کنند و تجهیز می‌شوند، اینها از دردهایی است که نیاز به قانون دارد و باید حل شود، گاف‌های امنیتی است که باید از آنها گفت.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با ثمره خون شهدا به اینجا رسیده و ما با کسی در این رابطه تعارف نداریم و اگر کسی یا سازمانی به مسؤولیتش به خوبی عمل نکرده امیدواریم همانند اقدامات شجاعانه رئیس قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت‌های اقتصادی برخورد جدی هم با این تروریست‌ها شود.

این پدر داغدار گفت: متأسفانه موضوع و حوادث تروریستی دارد عادی می‌شود و متأسفانه بعضی از اقدامات تروریستی حتی رسانه‌ای نمی‌شود باید پرسید چرا مصامحه در مقابل چنین تروریست‌هایی می‌شود و در جلسه با آقای رئیسی نیز این موضوع را مطرح کردم امیدوارم جامعه آگاه شود تا بازدارندگی از این گونه حوادث را ببینیم و هر چه زودتر تکلیف این پرونده مشخص شود.