بهره‌برداری از مدرسه 15 کلاسه برکت نصر در سرپل ذهاب

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روز دوم سفر خود به استان کرمانشاه صبح امروز در افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه برکت نصر با ۳۵۰ دانش آموز در جمع دانش آموزان و والدین اظهار داشت: وقتی که صف های این دانش‌آموزان را می‌بینم احساس می‌کنم که این لشگر امام زمان (عج) برای حفاظت از جمهوری اسلامی است.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد:استاندار کرمانشاه همکاری خوبی برای پروژه‌های این استان داشته است و دانش‌آموزان بدانند که در آینده مشکلی برای اشتغال نخواهند داشت و ما تلاش می‌کنیم که بخشی از مشکل اشتغال را در این منطقه را حل کنیم.

وی افزود: امروز هم در جلسه‌ای که داشتیم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وعده داد که مدارس عشایری را در استان کرمانشاه مجهز خواهد کرد و کانکس‌هایی را برای برگزاری کلاس‌های درس در منطقه عشایری این استان تأمین می‌کند.

مخبر بیان داشت: دانش آموزان خوب درس بخوانند و آینده کشور را رقم بزنند ما نیز در حوزه اشتغال و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و باید از سلاح علم برای دفاع از نظام اسلامی استفاده کرد و در این خصوص مقام معظم رهبری اعلام کرده است که علم باید از ایران صادر شود نه اینکه ما آن را از خارج وارد کنیم.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همین طور گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کرمانشاه ۹۵۰۰ شهید والامقام دارد که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

بازوند افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روزهای نوروز در حادثه زلزله به کمک مردم استان کرمانشاه آمدند و جزو اولین نهادهای کمک‌رسان بودند و نخستین کامیون شیر خشک نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به این استان ارسال شد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: ستاد در امر مدرسه‌سازی، خانه‌سازی و بازسازی کمک رسانی‌های بسیاری به استان کرمانشاه داشته است و حتی برای ساخت مسکن زلزله زده ها نیز سیمان رایگان توزیع کردند.

بازوند گفت: ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) ورود خوبی نیز به موضوع اشتغال در استان کرمانشاه داشته است و قول دادند که تا سه سال آینده 15 هزار شغل در این استان ایجاد کنند و از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ شغل در سرپل ذهاب ایجاد می‌شود.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات ستاد در این استان تأمین کانکس به جای مدارس عشایری است که رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قول‌های مساعدی نیز در این خصوص داده‌اند.

مخبر بعد از  مدرسه ۱۶ کلاسه برکت نصر در شهرستان سرپل ذهاب از طرح‌های اشتغالزایی خانگی در چند روستای این استان بازدید کرد و دستورات لازم را برای حل مشکلات و مساعدت‌های لازم داد.