در بودجه مبلغی برای خرید مدارس بنیاد شهید تخصیص یابد

حجت‌الاسلام علی عسگری، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مدارس استیجاری بنیاد شهید در اختیار وزارت آموزش و پرورش گفت: مبنای عمل در این زمینه نظر دستگاه سیاسی و استانداری است به این عنوان که استانداری به این مسئله ورود پیدا کردند.

وی در ادامه گفت: بر اساس توافقی که بین سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید صورت گرفته است و مبنای عمل همین توافق نامه است و بر این اساس برای مدارسی که باید اجاره بدهیم قبول کرده ایم و مواردی را هم که قرار است خریداری شود پیشنهاد بودجه آن را از سازمان برنامه و بودجه کرده ایم که در بودجه مبلغی به این امر تخصیص یابد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: پیشنهاد تهاتر ملک را نیز به بنیاد شهید داده ایم و آمادگی تهاتر را داریم به این صورت که بنیاد شهید ملکی از املاک وزارت آموزش و پرورش را به ازای این مدارس قبول کنند.

عسگری در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین رایزنی‌ها مقرر شده که وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید مذاکراتی داشته باشند تا به توافق نهایی برسیم و قضیه تعطیل شدن این مدارس منتفی است.