۸ روز بی خبری از زهرای ۲ ساله/ جستجو‌ها به کجا رسید؟

سردار علیرضا لطفی رئیس  پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر تمام تلاش خود را برای یافتن زهرا ۲۱ ماهه به کار گرفتیم و این پرونده در حال بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

اخبار اجتماعی-روز ۲۵ شهریورماه امسال بود که خبر ناپدید شدن کودک دوساله‌ای در قلعه نو در محافل عمومی پیچید و تلاش برای یافتن او آغاز شد.

خانواده زهرا که برای پیدا شدند فرزندشان به سراغ پلیس و امدادگران هلال احمر رفته‌اند، دست خالی به خانه خود باز می‌گردند.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از توقف عملیات جست‌وجو برای یافتن زهرا خبر داد و اعلام کرد که با درخواست خانواده کودک مفقود شده و با هماهنگی نیروی انتظامی دو روز کامل عملیات جستجو برای یافتن این کودک در پیشوا صورت گرفت.

 

به گفته فتحی متأسفانه عملیات به نتیجه‌ای نرسیده و فعلا عملیات جستجو متوقف شده است.

در همین رابطه سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اقدامات پلیس برای یافتن کودک دو ساله گفت: از روز دوشنبه که موضوع به پلیس آگاهی پایتخت اطلاع داده شد، کارشناسان و کارآگاهان ما در موقعیت حضور پیدا کردند و در حال بررسی کانال‌های مختلف برای دریافت اطلاعات هستند.

به گفته سردار لطفی یکی از پیش بینی‌ها وجود کانال آب در محل مفقودی کودک است همچنین ۴ گزینه دیگر هم مطرح شده که با جدیت در حال پیگیری هستیم.

گفتنی است که زهرا دوشنبه شب هفته پیش پس از بازی کردن با نفیسه خواهر ۷ ساله‌اش آن هم در بیرون از منزل دیگر به خانه بازنگشته و از آن شب ناپدید شده است و هیچ کس از او خبری ندارد تا کنون نیز پرونده توسط پلیس و سازمان هلال احمر به نتیجه نرسیده است.