قدرت صادرات سلاح های دفاعی را داریم

سردار محسن حسن خانی اظهار کرد: بسیار خدا را شاکر هستیم که به واسطه پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری- تجهیزات پلیسی مشاهده شده است باید به پلیس در حوزه ماموریت هایش کمک کنیم.

اخبار اجتماعی- وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار جالبی که در نمایشگاه وجود داشت این بود که علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت نسبت به گذشته هستیم و واقعا وقتی شاهد چنین پیشرفت هایی هستیم که غالبا قشر جوان است که انسان را وجد می آورد به گونه ای که امیدوار می شویم و پی می بریم به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند (ما می توانیم) و هیچ زمانی نباید به دست بیگانه چشم بدوزیم و تکیه به خودمان باشیم و ما هرجا که به خودمان تکیه کردیم فعل خواستن را صرف کردیم.

سردار حسن خانی تاکید کرد: امروز در صنایع دفاعی بهترین وضعیت را داریم و در نمایشگاه ایپاس۲۰۱۹ سلاح هایی را مشاهده کرده ایم که باعث سرافزاری ماست و ما با همین سلاح ها می توانیم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: ضمن اینکه قدرت صادرات آنها را داریم و با نوع خارجی واقعا قابل رقابت است در بعضی موضوعات شاید بهتر هم باشیم و در حوزه نرم افزاری هم کارهایی را مشاهده کرده ایم که در دهه های گذشته در تصورات ما بود و امروز مشاهده می کنیم که مسائلی که در ذهنمان بود عملیاتی شده است.