ترافیک در مسیرهای منتهی به مرزها/ یکطرفه شدن مقطعی «مهران»

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آ‌خرین وضعیت ترافیکی  محورهای مواصلاتی به مرزهای خسروی، چذابه و شلمچه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد حجم قابل توجهی از ورود زوار اربعین حسینی از مرزها هستیم؛ اگرچه بار خروج از مرزها نیز در حال جریان است اما میزانش نسبت به ورود ناچیز است. 

اخبار اجتماعی-وی گفت: در هر چهار مرز خسروی، مهران، شملچه و چذابه 80 درصد با بار ورود زوار و 20 درصد با بار خروج زوار مواجه هستیم. 

 رئیس پلیس راه راهور ناجا، مهران- ایلام را یکی از سنگین‌ترین محورهای امروز در استان‌های هدف برشمرد و تصریح کرد: محدودیت ترافیکی به صورت یکطرفه کردن مقطعی از مرز مهران به سمت ایلام در حال اجراست؛ مسیر جایگزین برای زواری که قصد خروج از کشور و رسیدن به مرز مهران را دارند،  محور ملکشاهی است. 

وی گفت: احتمالا از روز جمعه، مسیر مهران به ایلام به صورت دائم و تا عادی شدن وضعیت ترافیک یکطرفه خواهد شد؛ در صورت اجرای این محدودیت حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

سردار حسینی ترافیک در استان‌های خوزستان و کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی را در مسیر بازگشت از مرز پرحجم ارزیابی کرد. 

 رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص سایر محورهای مواصلاتی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه، پیش‌بینی‌های لازم در خصوص افزایش تردد و ترافیک در محورهای شمالی کشور را داشته‌ایم؛ بنابراین تمهیدات لازم در جهت مدیریت و پوشش ترافیکی محورهای هراز، چالوس، رشت، قزوین و سایر مسیرهای منتهی را در دستور کار قرار داده‌ایم.