کشف بیش از یک تن تریاک در عملیات مشترک پلیس

سردار خلیل واعظی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، از انتقال و تخلیه یک محموله سنگین موادمخدر در ساحل شهرستان پارسیان با خبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان، اطلاع‌رسانی شد.

اخبار اجتماعی- فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر و هرمزگان پس از برنامه‌ریزی لازم و شناسایی محل تخلیه محموله، وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: ساعت دو بامداد امروز، قاچاقچیان که در ساحل شهر پارسیان در حال تخلیه محموله موادمخدر از یک فروند قایق و بارگیری آن با یک دستگاه وانت پراید برای انتقال به یکی از استان‌های همجوار بودند، در یک عملیات هماهنگ و حساب‌شده در تور عملیاتی ماموران پلیس قرار گرفتند.

واعظی با بیان اینکه دو قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از طریق دریا متواری شدند، گفت: هویت این افراد شناسایی شده است و تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: در این عملیات یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف و هزار و 165 کیلوگرم  موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.