۲۲ بهمن زمان افتتاح فلکه دوم نیرو هوایی

یاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهراندرباره آخرین وضعیت احداث فلکه دوم نیرو هوایی گفت: همان‌گونه که پیش‌تر به اطلاع شهروندان و ساکنان محدوده  رساندیم پروژه فلکه دوم نیروی هوایی در سه فاز در حال انجام است.

اخبار اجتماعی - معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در تشریح اقدام های انجام شده در فاز اول فلکه دوم نیروی هوایی اظهار کرد: فاز اول این پروژه مربوط به احداث آبنمای میانه میدان است که کار لوله کشی آن انجام شده و می توان گفت کار احداث آن به پایان رسیده است.

جعفری در تشریح فاز دوم و سوم بهسازی فلکه دوم نیرو هوایی گفت: فاز دوم و سوم این فلکه مربوط به حلقه ترافیکی اطراف میدان است که باید در کنار بهسازی کف و جداره‌ها مورد توجه قرار بگیرد و برای این اقدام نیز با پلیس راهور در حال رایزنی برای اقدامی موثر و مناسب هستیم زیرا با احداث حلقه ترافیکی شکل تردد در محدوده تغییر می کند.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پروژه فلکه دوم نیروی هوایی چه زمان کامل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است ظرف مدت  ۱۰ ماه پروژه فلکه دوم نیروی هوایی افتتاح و به عرصه عمومی منطقه اضافه شود و ما در مدیریت شهری امیدواریم بتوانیم تا تاریخ ۲۲ بهمن پروژه را افتتاح کنیم.