تدابیر شهرداری تهران برای رفع مشکل آبگرفتگی میدان آزادی

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره آخرین جزئیات طرح اصلاح وضعیت میدان آزادی برای جلوگیری از آبگرفتگی ناشی از بارش‌ها گفت: با توجه به مشکلات سال‌های گذشته و آبگرفتگی‌ ناشی از بارندگی‌ها در میدان آزادی، طرح  اصلاح این میدان ارائه شد.

اخبار بین‌الملل- وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای حل مشکل آبگرفتگی میدان آزادی افزود: برای حل مشکل آبگرفتگی میدان آزادی تخصیص بودجه آن انجام شد و پس از آن شرکت خاکریزآب مناقصه اجرای طرح را برگزار کرد و پیمانکار نیز برای طرح انتخاب شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر مقدمات ایجاد و تجهیز کارگاه در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی آن آغاز شود.

صبوری دیلمی با اشاره به ویژگی بلوار محمدعلی جناح و انتقال آب‌های سطح این بلوار به میدان آزادی گفت: تلاش کردیم میزان آب ورودی به میدان آزادی را با ایجاد کانال‌های انحرافی کاهش دهیم و در حال حاضر میزان آب ورودی به این میدان در زمان بارش‌ها کاهش یافته است و با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شرکت خاکریزآب طرح نهایی میدان آزادی را ارائه کرده است، تصریح کرد: در بازه زمانی کوتاه پس از تجهیز کارگاه، عملیات عمرانی آغاز می‌شود.