ارسال فوری اقلام ضروری برای زلزله‌زدگان شمال غرب کشور

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره خدمت‌رسانی این مجموعه به زلزله‌زدگان شمال‌غرب کشور اظهار داشت: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، از لحظه وقوع زلزله شب گذشته تمامی امکانات امدادی بنیاد احسان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله بسیج شده است.

اخبار اجتماعی-وی با اشاره به اعزام گروه‌های ارزیاب از آذربایجان شرقی و اردبیل برای تخمین و ارزیابی شدت حادثه گفت: در همین ابتدا ۵۰۰ تخته پتو، ۱۰۰ چادر اسکان، بسته‌های غذایی یک هفته‌ای برای ۱۰۰ خانوار، آب معدنی، ۱۰۰۰ کنسرو تن ماهی، موکت و لوازم اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه آشپزخانه طبخ غذای گرم در محل وقوع زلزله (ترکمنچای) برپا شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مسؤولین قرارگاه‌های جهادی آذربایجان شرقی و اردبیل برای ارزیابی در منطقه حضور دارند و تا ساعاتی دیگر، گزارش را ارائه خواهند کرد.

ترکمانه با اشاره به اینکه انبار فوریت‌های امدادی به‌صورت اضطراری در اردبیل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: پیگیری لحظه‌ای در راستای برنامه‌ریزی مناسب و تصمیم‌گیری یکپارچه برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان توسط بنیاد احسان انجام می‌شود.