آخرین جزییات از شناسایی خانه‌های مجردی در شرق پایتخت

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در اجرای مرحله سی‌ام طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حوزه سرکلانتری چهارم، بیش از ۹۳ سارق در این طرح دستگیر شدند و بیش از ۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: ۱۳۵ فقره اموال مسروقه و بیش از هزار بطری یک لیتری مشروبات الکلی در اجرای این طرح کشف شد.

سرهنگ حسنوند از انهدام باند‌های سرقت تلفن همراه در بوستان‌ها و فضای سبز شرق تهران خبرداد و تصریح کرد: اعضای این باند‌ها با گشت زنی در پارک‌ها و فضای سبز تلفن همراه افراد نوجوان وجوانی که در این اماکن حضور داشتند را با تهدید و زورگیری به وسیله قمه و چاقو تصاحب و سرقت می‌کردند.

وی افزود: به جز اجرای طرح رعد اقدامات دیگری نیز توسط سرکلانتری چهارم صورت گرفت که اجرای طرح پاکسازی محله نظام آباد، میدان تسلیحات، خیابان سبلان و بخش شمالی خیابان دماوند یکی از این طرح‌ها بود که با حضور ماموران سطح سرکلانتری نسبت به انجام عملیات‌های پلیسی اقدام شد.

​سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این طرح وانت‌بار‌های فروش صیفی جات و میوه جات ساماندهی شدند و با کمک شهرداری منطقه ۸ تهران بزرگ این افراد در چهار نقطه از شرق تهران ساماندهی شده و نسبت به انجام کار خود مشغول شدند.

وی افزود: بیش از ۱۱۲ انشعاب برق غیرمجاز که از شرکت توزیع اداره برق به صورت غیر قانونی توسط سارقان کابل برق به سرقت می‌رفت، قطع شد و ۸ نفر نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: ۱۱ خانه مجردی که محل توزیع موادمخدر در شرق تهران بودند شناسایی و پس از دستگیری ۱۷ فروشنده اصلی موادمخدر بیش از ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر از قبیل گل، شیشه و تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف موادمخدر از این منازل مجردی کشف و ضبط شد.