اولتیماتوم جدی معاون دادستان تهران به موادفروشان

مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب در حاشیه طرح ظفر 2 در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت اظهار داشت: طرح ظفر 2 با زحمات شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و صدور 200 حکم قضایی اجرا شد. 

اخبار اجتماعی- معاون دادستان تهران تصریح کرد: قوه قضائیه با شدت و حدت در امر مبارزه با مواد مخدر قدم برمی‌دارد و با همکاری پلیس و قوه قضائیه شاهدیم که مناطق شوش، مولوی و هرندی پاکسازی شده‌اند؛ اگرچه صد درصد نیست و چند درصد جزئی هنوز کار باقی مانده اما توانسته‌ایم در این راستا گام‌های خوبی برداریم. 

مهرانگیز به ماده 114 قانون دادرسی کیفری اشاره و تصریح کرد: بر اساس این ماده قانونی این اجازه را داریم که در کارهایی که سلامت و امنیت جامعه است محل و کارگاه موردنظر پلمب شود.

وی اعلام کرد: اگر در اجرای طرح پلیس خانه‌ای را مشاهده کند که مبادرت به فروش مواد مخدر کرده است از ظرفیت ماده 114 استفاده کرده و پلاکارد بر سر در آن خانه نصب می‌کند و تا وقتی که پرونده مفتوح است اجازه باز کردن پلمب را نخواهیم داشت. 

معاون دادستان تهران به دستور ریاست قوه قضائیه به امر مبارزه به مواد مخدر پرداخت و گفت: قوه قضائیه با شدت و حدت در امر مبارزه با مواد مخدر قدم برمی‌دارد؛ همان‌طور که رئیس قوه قضائیه دستور داده که در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور باشد.