جزئیات واگذاری بلیت مترو رایگان به سربازان

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو در توضیح جزئیات واگذاری کارت بلیت رایگان مترو به سربازان گفت: شرکت بهره‌برداری مترو اجرا کننده مصوبات شورای شهر تهران است.

اخبار اجتماعی - وی افزود: تصمیم‌گیری درباره رایگان بودن بلیت مترو برای تمام اقشار جامعه بر اساس تأییدیه و مصوبه شورای شهر تهران انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران کمیته بلیت مترو و اتوبوس وجود دارد که اگر قرار باشد تصمیمی در حوزه رایگان‌سازی بلیت مترو برای سربازان گرفته شود باید در این کمیته بررسی و تصمیم گیری شود.

محمدیان بیان کرد: ما در شرکت بهره‌برداری مترو پیش از سال جاری نظر خود را درباره مدیریت بلیت مترو به معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام می‌کنیم و این معاونت پس از حضور در کمیته بلیت مترو و اتوبوس شورای شهر تهران نظرات ما را مطرح می‌کند.

او تصریح کرد: اگر شورای شهر تهران مصوبه‌ای مبنی بر رایگان شدن بلیت مترو برای سربازان داشته باشد، این مصوبه اجرا می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا رایگان شدن بلیت مترو برای سربازان برای شرکت بهره‌برداری مترو چالشی ایجاد می‌کند یا خیر، تصریح کرد: اگر قرار باشد طرح (رایگان شدن بلیت مترو برای سربازان) به تصویب برسد، به طور حتم نظر کارشناسی شده است.