فعالیت سامانه بارشی در کل کشور

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی ، امروز سامانه بارشی در کل کشور فعال بوده و سبب بارش باران ، وزش باد و بتدریج کاهش دما و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و مناطق مستعد تگرگ خواهد شد و بتدریج از فعالیت آن در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

اخبار اجتماعی - امروز شدت بارش در شرق کهگیلویه و بویر احمد، پاره‌ای از مناطق فارس، غرب چهار محال بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر و بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.

سامانه بارشی فردا از شمال شرق کشور خارج می شود

این سامانه روز دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و بخش‌هایی از هرمزگان فعال بوده و در شمال غرب و سواحل دریای خزر سبب بارش پراکنده می‌شود و بتدریج در اواخر وقت دوشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

روز سه شنبه به دلیل گذر امواج تراز میانی جو از جنوب و جنوب شرق کشور و تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر شدت بارش در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس افزوده شده و سبب رگبار و رعد و برق شدید و وزش باد گاهی وزش باد شدید در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان می‌شود. روز چهارشنبه در جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت. روز پنج شنبه غیراز بخش‌هایی از شرق کشور در غالب مناطق کشور پدیده خاصی نداریم.