بلیت‌های اماکن تفریحی شهرداری تهران تجمیع می‌شوند

محمد فرجود رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران صبح امروز در سومین همایش و نمایشگاه شهر هوشمند که در برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه منسجمی برای تهران داشته باشیم گفت: مهمترین سرفصل برای شهرداری در دوره جدید حوزه خدمات دیجیتال و هوشمند بوده است.

اخبار اجتماعی- رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران تصریح کرد: شفاف‌سازی و مشارکت شهروندان هم در این حوزه مطرح می‌شود.

فرجود با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار کرد: برنامه‌های ما در حوزه نوآوری، توجه به استارت‌آپ‌ها، توسعه نوآوری، هوشمندسازی حوزه حمل و نقل بر پایه پارک هوشمند و حمل و نقل اشتراکی است.

او افزود: زیرساخت همه این موارد تحول دیجیتالی شهروندی به معنای استفاده از فناوری‌های نوین است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران با بیان اینکه انتخابات الکترونیک شورایاری‌ها در راستای توسعه شهر هوشمند برگزار شد، گفت: نتیجه آن هم اعلام نتایج در همان روز بود.

فرجود با بیان اینکه سامانه هوشمند ناوگان خودرویی را در درون شهرداری راه‌اندازی می‌کنیم، بیان کرد: در حوزه شهرسازی هم فاز اول هوشمندسازی شهرسازی در حال اجرا است و هر کسی که پرونده‌ای در شهرداری داشته باشد می‌تواند وضعیت پرونده‌اش را در سامانه تهران من ببیند.

او با بیان اینکه به زودی شاهد تجمیع بلیت‌های اماکن تفریحی و ورزشی تهران خواهیم بود،  اظهار کرد: مراکز فناوری هوشمند شهرداری را با هدف حل مسائل با حوزه شهری توسعه خواهیم داد.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران با بیان اینکه سامانه تهران من پارسال چند صد هزار کاربر داشت و الان دو و نیم میلیون نفر شده است، اظهار کرد: در دو سال آینده تمرکزمان بر یکپارچه‌سازی خدمات خودرویی و توسعه پارک حاشیه‌ای خواهد بود و در سال‌ آینده هم برنامه ریزی ما برای توسعه هوش مصنوعی است که برای رسیدن به این هدف یک افق 4 ساله داریم.

فرجود با بیان اینکه در هفته تهران هوشمند مجموعه‌ای از رویدادها را داشتیم، اظهار کرد: اولین گذر نوآوری را تجربه کردیم که در آن استارت‌آپ‌ها حضور داشتند و خدمات خود را معرفی کردند.