علت جمع‌آوری دوچرخه های بیدود چیست؟

پیروز حناچی شهردار تهران درباره اینکه علت قطع همکاری شهرداری با شرکت بیدود چیست؟ گفت: ما با شرکت بیدود قطع همکاری نکرده‌ایم.

اخبار اجتماعیشهردار تهران تصریح کرد: بیدود گزارش‌هایی دارد که نشان می‌دهد به نسبت سرمایه‌گذاری که انجام داده چرخ اقتصادی آن نمی‌چرخد.

وی ادامه داد: طبیعی است چون این شرکت نوپا است، باید استفاده‌کنندگانش افزایش یابد، به همین دلیل برای ادامه کار آن‌ها در حال مذاکره هستیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در دوره جدید تمام تلاشمان این است که به عنوان یک شتاب‌دهنده اصلی برای فضا‌های کسب و کار محیطی مناسب را فراهم کنیم، اظهار کرد: این کار توسط نیرو‌های جوان می‌تواند به ثمر نشیند تا مردم هم سرویس‌دهی بهتری را دریافت کنند.

حناچی با بیان اینکه برای مثال تاکسی‌های اینترنتی سبب کاهش سفر‌های زائد درون‌شهری شده‌اند افزود: به زودی لایحه‌ای را به شورا ارسال می‌کنیم تا از این گونه کسب و کار‌ها حمایت شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر زائده‌های شهری بیشتر از اینکه در اختیار بخش دولتی باشد در اختیار بخش خصوصی است، ادامه داد: معمولا سازمان‌های مختلف در ابتدای کار برای انتقال داده‌ها مقاومت می‌کنند، اما بعد که می‌فهمند انتقال داده‌ها موجب ارائه خدمات بیشتر می‌شود همکاری می‌کنند.