فوت دو دانشجوی دیگر در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر مرگ دو دانشجو اما  این بار در   دانشگاه علوم پزشکی اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

اخبار اجتماعی-  با وجود اینکه 11 روز از انتشار خبر خودکشی دانشجویان دانشگاه شهید چمران گذشته بار دیگر خبر فوت دو دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اهواز  نگرانی در جامعه علمی و شهروندان به وجود آورد.

اما فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در توضیح خبرفوت این دو دانشجو گفت: روز گذشته یک دانشجوی پسر رشته داروسازی در کلاس درس بدون علائم تنفسی و قلبی پیدا شده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده و عملیات CPR (احیای قلبی، ریوی) انجام گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و دانشجو فوت شده بود.

وی افزود: همچنین یک دانشجوی دختررشته پزشکی نیز فوت شده که خانواده وی درهنگام بیدار کردن وی از خواب متوجه مرگ فرزندشان می‌شوند.

ابول نژادیان عنوان کرد: علت فوت این دانشجویان در دست بررسی است و کمیته بحران با حضور جمعی از پزشکان در دانشگاه تشکیل شده و موضوع در حال بررسی و پیگیری است

دو هفته گذشته نیز دو نفر از دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز یکی به دلیل خودکشی جان داد و دیگری پیکر بی جانش در ساختمانی نیمه کاره پیدا شد.

این مسائل ضمن  اینکه تا کنون  واکاوی علمی و یا آسیب شناسی نشده‌اند مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی حاضر به مصاحبه در این خصوص نشدند.