اعلام تعداد شهدای ناجا در ناآرامی‌های آبان

سردار حسین اشتری با تاکید بر اینکه مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی ناجا کانون ایده‌پردازی و تحقیق باشند، گفت: باید مطابق با نیازسنجی‌ها به روز شویم و یک گام جلوتر از نیازهای روز حرکت کنیم.

اخبار اجتماعی -  وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و وقوع حوادثی در کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث نه تنها غافلگیر نشد بلکه ماموریت خود را هوشمندانه و مقتدرانه انجام داد در واقع باید بگویم نیروی انتظامی در تمام صحنه ها حضور هوشمندانه و مقتدرانه دارد و این مهم به تایید مردم و صاحب نظران رسیده است.

سردار اشتری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ادامه داد: فرمایشات معظم له همچون آبی بر آتش بود و باعث شد مردم صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا کنند و انصافا نیروهای پلیس نیز در جریان این حوادث شجاعانه ایفای نقش کردند.

فرمانده ناجا با اشاره به شهادت ۲ تن از نیروهای پلیس در جریان حوادث اخیر خاطر نشان کرد: سبزپوشان ناجا به این که می توانند برای امنیت کشور و مردم ایفای نقش کنند، افتخار دارند، ان شاء الله بتوانیم در همه برهه ها سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

پیکر شهید سرگرد «ایرج‌ جواهری» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در شهر کرمانشاه تشییع شد. وی از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز شنبه ۲۵ آبان با عده ای از ناامن‌کنندگان جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.