آخرین آمار ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه تعداد ۳۵۶ هزار و ۹۴۱ داوطلب در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

اخبار اجتماعیمشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روز‌های پنجشنبه و جمعه۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ و در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تمدید مجدد مهلت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ آذر داوطلبان هر چه سریعتر نسبت به مطالعه دفترچه آزمون و ثبت نام اقدام کنند.

توکلی اظهار کرد: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با مطالعه آن در آزمون ثبت نام کنند.مشاور عالی سازمان سنجش افزود: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خرداد ماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکی در ادامه گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد و کارت ورود به جلسه آزمون در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ فروردین سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.