به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، صندلی های تاشو عموما از جنس چوب ساخته شده و با چند مفتول فلزی که قطعات چوب را به هم وصل می کنند تکمیل می شود. پوششی هم که در این صندلی ها استفاده می شود عمدتا یک تکیه پارچه است که شخص مورد نظر بر روی آن دراز کشیده و عموما از نور خورشید لذت می برد. اما ظاهرا این صندلی ها هم از دست عطش انسان برای به دست آوردن رکوردهای جهانی در امان نماندند.



یک مجسمه ساز ۵۷ ساز انگلیسی به نام " استروات مورداک " پس از صرف ۵۱۲ ساعت زمان توانسته است که بزرگترین صندلی تاشو جهان را از جنس چوب و پارچه بسازد. این رکورد در حال بررسی توسط سازمان جهانی گینس بوده و به زودی به ثبت می رسد. نتیجه کار او یک صندلی تاشو غول آسا است که چیزی نزدیک به ۶ تن وزن و ۸.۵ متر طول دارد. او در مورد انگیزه ساخت این وسیله می گوید: این زیبا است که شما همچنین صندلی غول پیکری را به ساحل برده و در آنجا قرار دهید.



سپس تمام مردم به این صندلی نزدیک شده و سعی می کنند با آن عکسی به یادگار بگیرند. هر کس که این صندلی را دیده است خوشحال شده و لبخند زده است.این صندلی در حال حاضر به ساحل جنوبی انگلستان در منطقه بورنموث منتقل شده و در آن ساحل نصب شده است.