تداوم ناسالم ماندن هوا در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. با توجه به سکون نسبی هوا، کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پُر جمعیت در حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی شده است.

اخبار اجتماعی- از اواخر  وقت امروز در مناطقی از شمالغرب و غرب افزایش ابر و بارش‌ پراکنده روی می‌دهد. فردا سه شنبه بارش پراکنده به تدریج بخش‌هایی از شمالغرب،‌ غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و از اواخر وقت مناطقی از شمالشرق را در بر می‌گیرد. روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور، سواحل دریای خزر، برخی مناطق شمالغرب، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 این وضعیت پنجشنبه در دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت. بر اساس نقشه‌های سازمان هواشناسی روز جمعه برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

بر اساس اطلاعات هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی  با سرعت باد 7 تا 15 کیلومتر در جهت جنوب-جنوب شرقی پیش بینی شده است. برای شب نیز وزش باد 9 تا 13 کیلومتری جهت شرقی و احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود. آسمان پایتخت برای فردا آفتابی و نیمه ابری با احتمال بارش 69 درصدی و وزش باد 11 تا 22 کیلومتری در جهت شمال-شمالغربی پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت.