به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ پرويز سياح البرزي جانشين رييس پليس راه با اشاره به وضعيت راههاي كشور، گفت: وضعيت محور كرج ـ چالوس در مسير رفت، داراي بار سنگين و در مسير برگشت نيمهسنگين گزارش شده است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط محورهای کرج قزوین، قزوین رشت و هراز فیروزکوه افزود: وضعیت ترافیک در این محورها نیز نیمه‌سنگین اعلام شده است.

جانشین رییس پلیس راه کشور اظهارکرد: همچنین محورهای جیرفت کرمان، کهنوج بندرعباس، شیراز اصفهان، قزوین زنجان، سقز بانه و سیرجان بندرعباس دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند.

وی با بیان اینکه محور تهران قم نیز ترافیک نیمه‌سنگینی دارد، افزود: وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور، عادی و روان گزارش شده است.

البرزی در ادامه با اشاره به ترافیک سنگین در برخی مسیرهای رفت و برگشت از رانندگان خواست که در رانندگی صبر و حوصله به خرج دهند و خویشتن‌داری کنند و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان از صحبت با تلفن همراه که باعثکاهش تمرکز می‌شود و ترمزهای ناگهانی نیز خودداری کنند.

جانشين رييس پليس راه كشور در پايان با بيان اينكه رانندگان حتما فاصلههاي طولي در بين خودروها توسط را رعايت كنند افزود: در حال حركت علاوه بر كمربند ايمني راننده، كمربندهاي ايمني سرنشينان نيز بايد بسته باشد.