دبیر: امثال سردار سلیمانی در ایران کم نیستند

علیرضا دبیر درباره شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: این موضوع را به امام زمان و مقام معظم رهبری و خانواده و فرزندان شهید سلیمانی تبریک و تسلیت می گویم. 

وی افزود: خداوند می گوید دنبال این نباشید که رابطه تان با مردم خوب کنید، شما رابطه خودتان را با من خوب کنید من رابطه شما با مردم را خوب می‌کنم. حاج قاسم سلیمانی مصداق همین جمله است که چقدر عزیز بود؛ در تمام طیف‌های جامعه عزیز بود. 

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا خاطره‌ای با سردار سلیمانی دارد یا نه عنوان کرد: خاطرات زیادی دارم و درس‌های زیادی از ایشان یاد گرفته‌ام. بعد از اینکه رئیس فدراسیون شدم قرار بود با هم دیدار داشته باشیم که متاسفانه به دلیل مشغله ایشان و حضور در جبهه های نبرد ممکن نشد. ایشان همواره می گفت می‌دانی فرق امروز با زمان جنگ چیست؟ در آن دوران فرمانده جلو می‌رفت و به سربازان می گفت دنبالم بیاید، اما حالا فرمانده ایستاده و به سربازان می گوید بروید.

دبیر تصریح کرد: امثال حاج قاسم سلیمانی در این کشور کم نیستند، مردم نمی‌دانند؛ اینها باید به مردم معرفی شوند تا مردم آنها را بشناسند. همه باید پشت رهبری بایستیم و به حرف‌های رهبری را گوش کنیم و مطیع امر ایشان باشیم. 

وی ادامه داد: دشمن ما کینه شیعه و ایرانی را دارد باید قبول کنیم این موضوع را تا بتوانیم مقابل آنها بایستیم. شیعه آنقدر قدرتمند شده است که دشمنان از آن می ترسند. امیدوارم این شهادت باعث شود که تمام مردم متحد شوند و پشت نظام و رهبری محکم بایستند. این همدلی است که به کشور کمک خواهد کرد. 

دبیر فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: جامعه ورزش هم جدا از جامعه مذهبی، هنری و نظامی نیست. این مطالبه‌ تمام مردم است. وقتی ملتی می خواهد مستقل شود باید هزینه آن را هم بدهد ما هم باید گشت رهبری بایستیم و مطیع باشیم.