کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط 4

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره گلایه‌مندی شهروندان به دلیل شلوغی مترو اظهار داشت: همانطور که سطح خیابان‌ها و معابر به دلیل برگزاری مراسم باشکوه عزاداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی شلوغ است در خطوط مترو نیز ازدحام جمعیت وجود دارد که خط 4 با شلوغی بیشتری همراه شده است. 

اخبار اجتماعیوی افزود: هر چقدر که قطار در پایانه‌ها وجود داشته به خط 4 اضافه کرده‌ایم ولی به دلیل ازدحام جمعیت، شهروندان باید کمی صبر و تحمل داشته باشند تا تخلیه مسافر انجام گیرد. 

محمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر با تمام توان شرکت بهره‌برداری مترو مشغول ارائه خدمت به مسافران است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها به ویژه در خط 4 دو دقیقه است و مسیرهای انقلاب و تئاتر شهر هر دو دقیقه یک قطار برای مسافران در نظر گرفته شده است. 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: صددرصد ناوگان تهران در حال حاضر به کار گرفته شده و قطارهای فوق‌العاده هم به خطوط افزوده شده است. 

وی گفت:‌گزارشی در مورد خرابی پله‌برقی‌ها به ما واصل نشده و از شب گذشته سرویس‌های لازم انجام گرفته تا مشکلی در این راستا نداشته باشیم. 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اعلام کرد: روزانه بیش از 2 میلیون و 500 هزار سفر از طریق متروی تهران انجام می‌گیرد که امروز به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت، سرفاصله حرکت قطارها کاهش پیدا کرده و این ظرفیت به چندین برابر رسیده است.