آغاز آزمایش DNA از خانواده جان باختگان سقوط هواپیما

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: خانواده های قربانیان سقوط هواپیما برای اخذ نمونه DNA جهت تعیین هویت پیکرهای عزیزانشان به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

اخبار اجتماعی- براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در پی سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، تیمی از همکاران کارشناس پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند و تیم های تشخیص هویت استان تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند.

با توجه به شرایط پیکرها و نیاز بخش عمده ای از اجساد به انجام آزمایشات تشخیص ژنتیک، تمهیدات لازم پیش بینی شده و امید است با تلاش شبانه روزی همکاران در اولین فرصت ممکن، هویت این عزیزان‌مشخص شود.

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان محترم درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک این عزیزان درخواست می کند تا با اوراق هویتی خود و عزیزان درگذشته شان برای انجام آزمایشات DNA به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند و از مراجعه به تهران اجتناب کنند.

خانواده های ساکن تهران نیز می توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.