به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه های کشور و طبق آخرین گزارش های سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط؛ درحال حاضر با وجود ادامه سفرهای نوروزی ترافیک درمحورهای کرج - چالوس (محدوده کندوان)، هراز (محدوده آبعلی تا منظریه)، فیروزکوه (محدوده گدوک)، آزادراه قزوین - رشت (محدوده کوهین) سنگین است.

مجموع کل تردد ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته قریب به ۱۰۵۰۰۰۰۰ وسیله بوده که نسبت به مدت مشابه(روز گذشته) ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

همچنین بیشترین میزان تردد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب در مسیرهای آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین وآزادراه تهران - قم بوده است و بیشترین حجم تردد طی ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب در استان های مازندران، فارس و قم بوده است.

ضمنا به غیراز محور تکاب - ایرانخواه در استان آذربایجان غربی و محورفرعی شمشک به دیزین واقع در استان های تهران و البرز که به علت بارش برف و ریزش های احتمالی تااطلاع بعدی مسدود هستند، دیگر راه های ارتباطی کشور باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد و محورهای منتهی به شمال کشور (فیروزکوه، هراز، کرج - چالوس و قزوین - رشت) بارش برف و باران گزارش شده است.