سیل سیستان و بلوچستان و امداد رسانی که ادامه دارد

اخبار اجتماعی -  مناطق سیل زده استان هرمزگان پس از 11 روز کمک رسانی‌های نیرو‌های مختلف همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش افکارنیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی سیل اخیر ۱۰۱۷ روستا و ۱۵ شهرستان درگیر سیلاب، امدادرسانی شدند.

اشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۱۷ روستا و ۱۵ شهرستان درگیر سیلاب و آبگرفتگی در این استان با کمک ۳۹۷۲ نفر از نیروهای نجاتگر هلال احمر در قالب ۱۰۳۳ تیم عملیاتی و بکارگیری ۸۱۰ خودروی امدادی و عملیاتی خدمات رسانی شدند.

او افزود: در این مدت با کمک ۱۵۰ سورتی پرواز توسط ۲ فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب دیده و صعب العبور، اقلام غذایی توزیع شد.

آغاز پویش سیل مهربانی در مدارس فارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از آغاز پویش سیل مهربانی در مدارس فارس خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور این پویش امروز در مدارس فارس آغاز شده است.

نخستین محموله سپاه برای کمک به سیل زدگان سیستانی ارسال شد

سپاه استان قزوین اولین محموله کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را راهی این مناطق کرد.

امداد رسانی زمینی و هوایی در روستاهای سیل زده نیکشهر

عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده شهرستان نیکشهر از طریق زمینی و هوایی با تلاش شبانه روزی نیرو‌های مردمی و دولتی انجام شده است.

ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان جاسک و بشاگرد بدون نیاز به دفترچه بیمه

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: سیل زدگان جاسک و بشاگرد بدون نیاز به دفترچه بیمه سلامت، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در میان سیل زدگان

امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیش از ۳ هزار بسته اقلام غذایی و بهداشتی در ۱۹ روستای سیل زده شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.