سناریوی آقا معلم برای انکار قتل

اواخر تیر ۹۷، مرد جوانی به نام حامد با اورژانس تماس گرفت و خبر مجروح شدن دوستش را داد. ماموران اورژانس مجروح را به بیمارستان منتقل کردند، اما دقایقی بعد او به دلیل شوک ناشی از خونریزی جان خود را از دست داد و این در حالی بود که پسر جوان قبل از مرگ، حامد را عامل ضرب و جرح معرفی کرده بود.

اخبار اجتماعی حامد که معلم مدرسه‌ای بود، توسط ماموران ردیابی و دستگیر شد و به قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت: دوستم علی می‌خواست با یکی از دوستانش شرکتی تاسیس کند. من به او گفتم که خودرو زانتیایم را می‌فروشم و من هم با شما شریک می‌شوم، اما ماشینم فروش نرفت و نتوانستم پول تهیه کنم. سر همین با علی بحثم شد. روز حادثه در خانه علی بودم. او که می‌دانست همسرم به خاطر اعتیادم از من جدا شده طلاق و اعتیادم را به رخم کشید و گفت به او دروغ گفته بودم که می‌توانم پول تهیه کنم. از این‌که تحقیرم کرد ناراحت شدم و از روی پیشخوان آشپزخانه یک میخ برداشتم و به گلوی او فرو کردم که باعث مرگش شد.

با اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری ارجاع شد و روز گذشته پدر و مادر مقتول در دادگاه برای متهم تقاضای قصاص کردند. متهم در دفاع از خود با انکار قتل، اتهام سناریوی جدیدی مطرح کرد و گفت: اتهام قتل را قبول ندارم. آن روز در خانه علی بودیم و من مواد مخدر مصرف کرده و گیج بودم. عینکم هم همراهم نبود و برای همین چشمم درست جایی را نمی‌دید. یکدفعه دیدم مردی نقابدار از پنجره وارد خانه علی شد و با چاقو به او ضربه زد. من اورژانس را خبر کردم، اما بعد متهم به قتل شدم و تحت فشار، اعترافات قبلی را مطرح کردم.
پس از دفاعیات این متهم، قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.