آماده‌باش 11 استان به دلیل سرما و برودت هوا

محمد فرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور درباره آماده‌باش در استان‌های مختلف کشور مبنی بر وزش باد و بارش باران و برف و همین‌طور کولاک گفت:‌ در ابتدا گزارش‌های اولیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان هواشناسی به سازمان مدیریت بحران کشور اعالم می‌کند و ما آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به استان‌های ذی ربط ارسال می‌کنیم.

اخبار اجتماعی - وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان‌هایی همچنین تبریز، گیلان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، قزوین، البرز، گلستان، تهران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: روز گذشته مسیر بستان‌آباد به تبریز هم به دلیل کولاک بسته شده بود و ما تمهیدات لامز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ساماندهی مردم در این محدوده اندیشیدیم و در حال حاضر نیز مشکل خاصی در استان‌های مطرح‌شده وجود ندارد.

لطیفی با تأکید بر آماده‌باش استان‌ها برای مقابله با بحران طبیعی و احتمالی افزود: از مردم تقاضا داریم سفرهای غیرضروری به استان‌های مطرح‌شده نداشته باشند و قطعا در استان‌ها نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.