24 بهمن؛  آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۹

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در  کنکور سراسری ۹۹ ، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌های پیام نور، مؤسسات آموزشی غیر انتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می‌پذیرد.

اخبار اجتماعی - توکلی در ادامه بیان کرد: ثبت‌نام برای کنکور سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شده و داوطلبان تا پنجشنبه ۲۴ بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند، داوطلبان باید در این ۳ روز باقیمانده برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند، اخذ دیپلم نظام جدید، مدرک پیش‌دانشگاهی، دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی فوق دیپلم دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۹ است.

توکلی در ادامه افزود: تا ساعت ۱۲  امروز، دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸ تعداد ۳۷۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.

​مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور همچنین درباره زمان برگزاری این آزمون، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج نیز، گفت: کنکور سراسر ۹۹ در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیر ماه سال ۹۹ در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور سراسری از نهم لغایت یازدهم تیر ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد. همچنین کارنامه نتیجه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد سال ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و داوطلبان در صورت کسب حد نصاب لازم می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد.