شهرداری محل‌هایی برای نصب تبلیغات کاندیداها اختصاص دهد

زهرا نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور نسبت به اختصاص جایگاه های پرتابل برای نصب اقلام تبلیغاتی تذکر داده و گفت: باید برای حفاظت از سرمایه های موجود در شهر اقدام جدی انجام گیرد.

وی افزود: شهرداری تهران باید تدارک لازم را برای اختصاص محل های مورد نظر برای نصب تبلیغات کاندیداها انجام دهد.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: همچنین از کاندیداهای محترم نیز می خواهم که در این حوزه نظم را رعایت کرده و از نصب تبلیغات بر در و دیوار شهر خودداری کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اقدام کاندیداها باعث می شود تا بعد از برگزاری انتخابات برای جمع آوری آنها هزینه زیادی به مدیریت شهری تحمیل شود.

سازه های موقت تبلیغات محیطی انتخابات مجلس در سطح شهر نصب شد

این در حالی است که روز گذشته سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرده بود که پس از انتشار فراخوان طراحی سازه های موقت تبلیغات محیطی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ویژه اسفند ماه 98، سازه های جدید تبلیغاتی را در سطح شهر تهران نصب کرده است.

این سازمان اعلام کرده بود که از ویژگی های این سازه های موقت می توان به عدم نیاز به حمل با جرثقیل، قابلیت مونتاژ و نصب سریع در محل، خود ایستایی و قابلیت اتصال به المانهای شهری، مناسب نصب در فضاهایی مانند حدفاصل بین پیاده رو و سواره رو، مقاومت لازم در برابر وندالیزم شهری و ... اشاره کرد.