طرح ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش توسط گروه‌های ضربت

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص عملکرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش محدوده خیابان هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه ضلع غربی خیابان هاشمی از محدوده بزرگراه یادگار امام در حوزه سرکلانتر پنجم و کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار دارد بحث کنترل مجرمین و اراذل و اوباش به صورت مستمر در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۹ و همچنین گروه های ضربت سرکلانتری قراردارد.

اخبار اجتماعیسرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تصریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال با طرح ویژه پلیس همراه خواهد بود.

وی از شهروندان ساکن در محدوده خیابان هاشمی درخواست کرد: هرگونه موارد ناامنی یا تحرکات از سوی اراذل و اوباش را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ حسنوند درباره محدوده هاشمی شرقی اظهار داشت: با توجه به اینکه ضلع شرقی خیابان هاشمی از بزرگراه یادگار امام در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب و سرکلانتری هشتم قرار دارد و احتمال تحرکات مشترک از سوی اراذل و اوباش مقیم هر دو خیابان متصور است در این راستا جلساتی با سرکلانتری هشتم برگزار شد تا طرح های مشترکی در محدوده خیابان هاشمی شرقی و هاشمی غربی برای برخورد با اراذل و اوباش به مرحله اجرا در بیاید.

گفتنی است شهروندان در سامانه فارس من با درج موضوعی با عنوان "برخورد با اراذل و اوباش محله هاشمی تهران" پیگیری این خبر را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.