افزایش تعداد مبتلایان کروناویروس به 1501 نفر/ تهران رکورددار کرونا

به گزارش افکارنیوز، معاون بهداشت وزارت بهداشت از ابتلای 523 نفر به ویروس کرونا ظرف 24 ساعته گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب تعداد مبتلایان به 1501 نفر رسیده است.

اخبار اجتماعی -​  دکتر علیرضا رییسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ایران خبر داد و گفت: آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در کل بالغ بر 523 مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ را در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

فوت 12 هم وطن بر اثر بیماری کرونا

دکتر رئیسی در ادامه توضیحات خود درباره آمار مبتلایان به کرونا ویروس تصریح کرد: متاسفانه از این موارد 12 تن نیز جان باختند.

بهبود 291 نفر

معاون وزارت بهداشت از بهبود 291 نفر در روزهای گذشته خبر داد. 

رئیسی گفت: تقریبا در دو استان قم و گیلان میزان ورودی ها و بهبود یافته ها در حال یکی شدن است.

آمار مبتلایان جدید به تفکیک استان 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت طی 24 ساعت گذشته، در استان تهران 225 مورد جدید، قم 62 مورد، گیلان 53 مورد، اصفهان 23 مورد، مرکزی 18 مورد، قزوین 18 مورد، خراسان رضوی 6 مورد، فارس 8 مورد، کرمانشاه یک مورد، مازندران 12 مورد، البرز 10 مورد، هرمزگان 7 مورد، خوزستان 12 مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، آذربایجان غربی 4 مورد، ایلام 2 مورد، خراسان جنوبی 3 مورد، کرمان 2 مورد و یزد یک مورد جدید قطعی ابتلا به کووید 19 ثبت و گزارش شده است.

آیت الله رئیسی:به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی ودارویی رحم نکنید

رئیس قوه قضائیه گفت: به احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید.

اشتری: ناجا در کنار وزارت بهداشت برای کمک به مردم ایستاده است

فرمانده ناجا گفت: خسته نباشید می گوییم به همه کادر درمانی در سراسر کشور و ناجا در کنار وزارت بهداشت برای کمک به مردم ایستاده است.

شریعتمداری: تاکنون موردی از ابتلای مددجویان بهزیستی به ویروس کرونا نداشتیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون از ابتلای معلولان، سالمندان، فرزندان و سایر افراد مقیم در مراکز سازمان بهزیستی به ویروس کرونا موردی گزارش نشده است.

ضدعفونی معابر شیراز توسط آتش‌نشان‌ها/ گزارش تصویری

عملیات ضدعفونی معابر شهری شیراز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شامگاه «یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸» با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص و مشارکت ۲۵۰ آتش‌نشان این کلانشهر آغاز شد.

مدارس تا پایان هفته تعطیل است

سخنگوی دولت از تمدید تعطیلی مدارس تا پایان هفته خبر داد.