تنها استان آنتی کرونای کشور تاکنون کجاست؟

کیانوش جهانپور گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

اخبار اجتماعی- وی افزود: از بین مبتلایان جدید،۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز،۱۰۱ نفر مربوط به قم، ۱ نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و ۱ نفر مربوط به خراسان شمالی است.

وی افزود: متاسفانه در طول۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور بهبود یافتند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در استان بوشهر و تا امروز ۱۴ اسفند ۹۸ دیده نشده است .