مداح معروف کشور پای‌ کار کرونا آمد

سید رضا نریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جبهه مردمی سلامت استان اصفهان با هدف به میدان آوردن و هم افزایی ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا و با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با این ویروس در اصفهان راه‌اندازی شد.

اخبار اجتماعی- مسؤول جبهه مردمی سلامت استان اصفهان با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف در جبهه در نظر گرفته شده، اظهار کرد: کمیته‌های ساماندهی نیروی انسانی، مواکب سلامت، ساماندهی خیرین، رسانه‌ای، عملیات فرهنگی معنوی، محتوایی و هماهنگی خواهران  از جمله کمیته‌های است که در جبهه مردمی فعال شده و در امتداد کارها و اقدامات قبلی به صورت جهادی در خدمت مردم خواهند بود.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند و جهادی همه کسانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری هستند به ویژه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی، افزود: هدف جبهه مردمی ساماندهی و تمرکز امور مردمی است تا بتوان با توان مضاعف و جدی‌تری اقدامات را به پیش ببریم و در همکاری با مسؤولان ستاد مبارزه با کرونا از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

نریمانی تصریح کرد: تلاش این جبهه این است که از همه ظرفیت‌های مردمی برای این امر استفاده شود و همه مجموعه‌های فرهنگی اعم از هیئات، مساجد، گروه های جهادی و مجموعه های فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد که توانمندی دارند با همت جهادی برای مقابله با این بیماری به میدان آمده‌اند تا زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم، جزئیات و راه‌های ارتباطی نیز اعلام خواهد شد.

سیدرضا نریمانی از مداحان مشهور اصفهان قبلا نیز در موضوعات مختلفی مثل سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور فعالیت‌های هیات خود را متمرکز بر کمک‌های خیرخواهانه کرده بود و اکنون نیز با شکل گرفتن مشکل کرونا در کشور با تشکیل جبهه مردمی سلامت وارد میدان فعالیت در این زمینه شده است.